loading...
لیز نخوری
سینا ایزدیان-حسام بازدید : 135 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
.
.
.
هیجان زده نشو ! پشت یه کامیون نوشته بود

***************************

از رخش رستم به الاغ ملانصرالدین اگه در دسترس هستی
.
.
اسم اس بده…!

***************************

دلم میخواد تاب بازی کنم میشه بیام تو ذهنت؟؟!! آخه شنیدم ذهنت تاب داره!

***************************

اگه یه پروانه اومد نشست رو شونت بکشش… اون بی سلیقه همون بهتر که بمیره!

***************************

دوستت دارم. دوستتدارم . دو ستت دارم. دو ستتدارم..

. دارم تمرین خوشنویسی می کنم.جدی نگیریا!!!

***************************

سلام هر جاهستی یه زنگ به من بزن خیالم راحت بشه؛

آخه شنیدم از قصابی عباس آقا یه جیگر دزدیدن نگرانت شدم !

***************************

////////////////////// //
سرشمارى ترشیده هاست قربون دستت یه خط بکش بده بعدى …

***************************

برای اینکه زیباترین عروس سال شوید پایین رو بخوانید
.
.
.
.
اعتماد به نفست منو کشته !
فکر میکنی شوهر گیرت میاد که عروس شی !!؟؟

***************************

خر بال دار دیدی؟
صددرصدنه…
پس خیال پرواز رو ازسرت بیرون کن

***************************

میازار موری که دانه کش است که جان دارد و جانم به قربانت ولی حالا چرا

عاقل کند کاری که باز آید به کنعان غم مخور کلبه احزان شود

روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خواستن توانستن است.

***************************

هیچ وقت حسرت چیزایی رو که نداری نخور مثه عقل، فهم،

شعور، درک، انسانیت ،شخصیت، خوشگلی حالا اونایی که دارن مثلا کجا رو گرفتن !؟

***************************

هروقت حس کردی تمام درهابرویت بسته شده ودلت پرازقه هست

دست ها تو تاجایی که میتونی بالا ببر وبا تمام قدرت !!!!!! بزن تو سرت

***************************

یه روز ستاره ای از آسمون اومد پایین و بهم گفت:یه آرزو کن
من تو رو ازش خواستم
گفت: محاله!
گفتم: چرا؟
گفت: من تو کار جنس بنجل نیستم!

*************************

اگ

اگه گفتی این چیه؟

<o_<o_<o_

<> <> <>

.
.
.
چند تا ادم که دارن با این اهنگ میرقصن
پنجره دن داش گلیر آی بری باخ بری بخ

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زن داداش چیست؟ مارمولکی موذی و خطرناک که بطور مرموزی نظم خانواده را بهم میزنددر حالی که معتقد است منشاء تمام مشکلات خواهرشوهر است.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردها مثل الکل هستند دیر بجنبی همه شان می پرند.

.

.

.

ستاد یادآوری فرصت ها به بانوان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تابلو مغازه غضنفر

مکانیکی برادران مرادی به غیر از یحیی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آقایون محترم
بدن شوما نیمه‌ی راست هم دارد
گاهی اوقات از اون قسمت استفاده کنید
با تشکر
ت……..خ………م چپ………….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تهوع‌ آور‌ترین سوالهای فامیلی
کودکی:مامانتو بیشتر دوست داری یا باباتو
مدرسه: معدلت چند شد؟
دانشجویی:درست کی تموم می‌شه؟
بعدر از درس:چرا ازدواج نمی‌کنی؟
یعد از ازدواج:چرا بچه دار نمیشین
بعد از بچه:این بچه قیافه‌ش به کی رفته؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هرگز نمیدانم اگر روزی کوچه ی علی چپ مشمولِ طرحِ شود ، چــه خاکـــی بر سر خواهیم کرد !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر میره تو داروخانه و می پرسه شما اسید استیل سالیسیلیک دارید؟

فروشنده میگه:منظورتوت آسپرینه؟

جواب میده :آره خودشه اسمش همش یادم میره!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به روزهای سخت نبودنت قسم که وقتی بودی هم هیچ گهی نخوردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هرگاه میخواهید از کسی انتقام بگیرید او را به ازدواج ترقیب کنید (برنارد شاو)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انگیزه بعضی خانم ها از ارایش غلیظ و زیاد :

داف شود دیده شود بلکه پسندیده شود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باکره بهتر است یا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بدون کره ؟
چلوکباب با کدومش بیشتر میچسبه ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه دستان همسرتان را در دست بگیرید، چون اگه رهاش کنید اون میره خرید !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طبق آخرین تحقیقات دانشمندان
تهران عامل اصلی سرطان و برای سلامتی زیان آور است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک جایی هست در زندگیمون که می‌فهمیم چقدر اشتباه کردیم. از اون به بعد، اشتباهامون ما را می‌کنن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پاکدامنی یعنی :
شب جمعه خونتون خالی باشه و بیای نت …!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سوسک بوست کنه،موش قلقلکت بده; مارمولک توظرف غذات بیفته،اگه فراموشم کنى

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بندبنددل بنده به بندبنددلت بنده دلبند بنده دلم برات تنگه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کپه مرگ چیست؟

وقتی میخوای بخوابی …
کسی نیست بوست کنه
کسی نیست نوازشت کنه
حتی کسی نیست بهت یه شب بخیر ساده بگه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدایا به هر کس که دوست میداری بیاموز که تابستان از زمستان گرم تر است
و به هر کس که بیشتر دوست میداری بفهمان که اودکلن کار حمام را نمیکند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پشتکار رو از اون ساعتِ زنگداری یاد بگیر که تادهنتو سرویس نکنه، صداش قطع نمیشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی مو توی غذا باشه ، فرقی نمیکنه مژه ی دلبر باشه ، یا سیبیل اکبر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حکیمی فرزند را فرمود : جان فرزند نه آنگونه بر زنان هیزی کن که ایشان را آبستن نمایی و نه آنگونه سر در زیر دار که گمان کنند چیزی در تنبان نداری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ
ترجیح میدهم چوپان باشم
همدیگر را بدرید
من نی میزنم
♪ ♪♪ ♫

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزها حالم از همه چیز و همه کس به هم می خورد. زیادی عوق می زنم. احتمالا حامله شده ام! این روزگار لعنتی بالاخره کار خودش را کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی به تعداد لحظاتی که توش نفس می کشی نیست!
به تعداد لحظاتیه که توش نفست بند میاد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چند ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ بابا بزگاﺑﻪ ﻧﻮﻩﻫﺎ:
ﺁﺭﻩ ﻧــــــــﻮﮤ ﮔـــﻠﻢ
ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊﻫﺎ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻧﺎ ﻣﺮﺩ ﻭ ﺯﻥ ﻗﺎﻃﯽ ﺑﻮﺩ!..!!!
.
.
.
*ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﮥ ﺗﻔﮑﯿﮏ ﺟﻨـــ ــــﺴـــ ـﯿﺘﯽ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩها*

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این اشتباه من بود که کار های تو رو با یه “ش” اضافه می خوندم
تو به قلبم “عق ” زدی و من اونو “عشق” می دیدم
تو برای دلم “ور” زدی و من اونو “شور” زدن دلت می دیدم
تو اراجیفت رو “عر” می زدی و من همه اونها رو”شعر” می دیدم.
تو ارزش یه “اه” رو هم نداشتی اما من تورو “شاه” می دیدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حدیث جدید درباره تابستان.
.
.
.
.
ﺑﻬﺸﺖ ﺯﯾﺮ ﭘﺎﯼ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯿﻬﺎﯾﯽ ﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﻮﻟﺮ ﻣﺎﺷﯿﻨﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی‌ِ مجردی یعنی‌ با دیدنِ تختِ دو نفره صرفاً به جایِ بیشتر واسه لنگت فکر کنی‌

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی خواهم بعد از مرگم ؛ به احترامم یک دقیقه سکوت کنی ، اکنون که زبانت نیش دارد دهنت را ببند …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر میفته دنباله دختره به دختره میگه دوست دارم.
دختره میگه نیا دنبالم اسیر میشی ها
غضنفر
میگه انقدر میام دنبالت تا شهید بشم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونی کـــوکــو سبزی به انگلیسی چی میشه؟؟
.
.
.
.

.
.
where is where is Vegetable

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردی تو یک فروشگاه بزرگ به یه دختر زیبا میرسه و میگه: خانم, من زنمو اینجا گم کردم ناراحت نمی شید اگه کمی با شما صحبت کنم؟ دختر:چرا!؟؟ !! مرد:چون هر بار که با یه زن خوشگل صحبت می کنم زنم یهو پیداش می شه!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شنیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج که قصد نمی خواد!! پول می خواد که تو نداری!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سخن قصار از غضنفر:
وقتی کسی به تو می گوید: « کلا گفتم… » منظورش این است که
فلانی بی خیال جزئیات شو، گیر نده. گـــــ* ــه خوردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرد که ضعیف باشد، زن می شود ضعیفه !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 1,199
  • بازدید کلی : 15,404